torsdag 26 februari 2009

Olgas kök

Hej Sven!

Jag, matte och husse tittar på Gordon Ramsey. Om jag hade haft en restaurang skulle den mest servera chokladglass. Och om Gordon skulle komma till min restaurang skulle han säga “det här är den godaste chokladglass jag nånsin har smakat på!” (giraffer förstår alla språk) och jag skulle säga “Käften! Och stick från min restaurang!”

Jag tror jag ska sälja konceptet till trean. Jag siktar på korta avsnitt.

Andra avsnittet skulle Jamie Oliver vara med. Och han skulle säga “det här är den godaste chokladglass jag nånsin har smakat på, love!” och jag skulle säga “Käften! Och stick från min restaurang!”

Jag tror att det kommer att bli en succe! Vad tror du, Sven?

2 kommentarer:

  1. JAG skulle titta på det programmet i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Hej Olga. Får jag vara med i ditt program. Jag kan filma. Jag är Suuuperbra på att filma...

    //Sven

    SvaraRadera