söndag 5 juli 2009

OoOh

Nu sKa vi se oM liLla jAg kan föRstå miG på deT här med bLogg :o
JaG är BeaTa (dEn SmaRta) jag är en vEn tiLl Olga o Sven.
JuSt nu boR jag i StoRa StockhOlm - skRämmAnde stoRt!

FörsTa dageN jag kOm hit SpeLade jaG Wii och Xbox med miN ena ValP, hoN är SuUper SnäLl. Hon läRde miG sjunGa!



SeN näR StorebRor ValP kom hEm mysTe vi. Han brUkaR kraMas meD miG.. fÖrutom näR jag gömmeR miG för dom däR galNa kaTternA häR heMma..
Det stöRre Valp exeMplareT är ganSka skoj - En DaG satt han å peTade i min näSa och så åT han uPp mitt snOr, det var geneRöst föR jag haR ju fakTiskt ingeN egEn mun. Det beRättade han sNällt föR min nyA matte ocKså. Och hOn kunde inTe sluta skRatta =)

imoRgon åKer min nya faMilJ neR till den anDra deLen av faMiljen å jaG hoppaS att jaG fåR plats i aLl deNna paCkninG som äR häR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar